LeapFrog
Показать 9 12 18 24

LeapFrog Spin & Sings Alphabet Zoo

Первоначальная цена составляла 6585,00 ₽.Текущая цена: 5268,00 ₽.

LeapFrog Step & Lean Scout

Первоначальная цена составляла 6585,00 ₽.Текущая цена: 5268,00 ₽.

LeapFrog LEAP FROG MY PAL VIOLET

Первоначальная цена составляла 5685,00 ₽.Текущая цена: 4548,00 ₽.

LeapFrog LEAP FROG NUMBER LOVIN OVEN

Первоначальная цена составляла 5685,00 ₽.Текущая цена: 4548,00 ₽.

LeapFrog Phonics Fun Animal Bus LF110601300000 Multi-Color

Первоначальная цена составляла 6885,00 ₽.Текущая цена: 5508,00 ₽.

LeapFrog LEAP FROG 100 ANIMALS BOOK

Первоначальная цена составляла 6585,00 ₽.Текущая цена: 5268,00 ₽.

LeapFrog Role Play Toy Pick Up And Count Vacuum Multi-Color

Первоначальная цена составляла 9885,00 ₽.Текущая цена: 7908,00 ₽.

LeapFrog Role Play Toy Build A Waffle Learning Set Multi-Color

Первоначальная цена составляла 4485,00 ₽.Текущая цена: 3588,00 ₽.

LeapFrog Role Play Toy Rainbow Learning Lights Mixer Multi-Color

Первоначальная цена составляла 7785,00 ₽.Текущая цена: 6228,00 ₽.

LeapFrog Role Play Toy Fruit Colours Learning Smoothie Multi-Color

Первоначальная цена составляла 2685,00 ₽.Текущая цена: 2148,00 ₽.

LeapFrog Role Play Toy Yum 2 3 Toaster Multi-Color

Первоначальная цена составляла 5085,00 ₽.Текущая цена: 4068,00 ₽.

LeapFrog LEA FROG MY PAL SCOUT

Первоначальная цена составляла 5685,00 ₽.Текущая цена: 4548,00 ₽.

LeapFrog Scribble & Write Green

Первоначальная цена составляла 5385,00 ₽.Текущая цена: 4308,00 ₽.

LeapFrog Leapstart Multi-Color

Первоначальная цена составляла 11985,00 ₽.Текущая цена: 9588,00 ₽.

LeapFrog 100 Words About Places I Go Multi-Color

Первоначальная цена составляла 6585,00 ₽.Текущая цена: 5268,00 ₽.

LeapFrog Tappin Colors 2 In 1 Xylophone Multi-Color

Первоначальная цена составляла 8985,00 ₽.Текущая цена: 7188,00 ₽.

LeapFrog Little Office Learning Center Multi-Color

Первоначальная цена составляла 12885,00 ₽.Текущая цена: 9021,00 ₽.

LeapFrog LEAP FROG LEARN GROOVE DRUM

Первоначальная цена составляла 5085,00 ₽.Текущая цена: 3561,00 ₽.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.