TOMICA
Показать 9 12 18 24

TOMICA Vehicle Toy Tp-20 Enzo Ferrari Red

Первоначальная цена составляла 2255,00 ₽.Текущая цена: 1919,50 ₽.

TOMICA Vehicle Toy Twin Adventure Drive Multi-Color

Первоначальная цена составляла 15675,00 ₽.Текущая цена: 13326,50 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model PRM Mazda Eunos SP Red

Первоначальная цена составляла 2255,00 ₽.Текущая цена: 1919,50 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model Town Nursery School Multi-Color

Первоначальная цена составляла 3795,00 ₽.Текущая цена: 3228,50 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model No.142-06 Subaru Sambar Multi-Color

Первоначальная цена составляла 2722,50 ₽.Текущая цена: 2315,50 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model Mariokart Kinopio Multi-Color

Первоначальная цена составляла 3822,50 ₽.Текущая цена: 3250,50 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model Mariokart Peach Multi-Color

Первоначальная цена составляла 3822,50 ₽.Текущая цена: 3250,50 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model Town Aquarium Blue

Первоначальная цена составляла 4400,00 ₽.Текущая цена: 3740,00 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model Unlimited 05 Lupin Yellow

Первоначальная цена составляла 3410,00 ₽.Текущая цена: 2898,50 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model Dream New Year 2025 Multi-Color

Первоначальная цена составляла 2194,50 ₽.Текущая цена: 1864,50 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model Asia Hong Kong Taxi Blue

Первоначальная цена составляла 1925,00 ₽.Текущая цена: 1639,00 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model Asia Hong Kong Taxi Red

Первоначальная цена составляла 1925,00 ₽.Текущая цена: 1639,00 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model Asia Hong Kong Taxi Green

Первоначальная цена составляла 1925,00 ₽.Текущая цена: 1639,00 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model PRM Mazda Eunos Green

Первоначальная цена составляла 2255,00 ₽.Текущая цена: 1919,50 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model UN4WD Cyclone Magnum Multi-Color

Первоначальная цена составляла 3245,00 ₽.Текущая цена: 2761,00 ₽.

TOMICA Vehicle Figure Model UN4WD Hurricane Sonic Multi-Color

Первоначальная цена составляла 3245,00 ₽.Текущая цена: 2761,00 ₽.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.