MICRO
Показать 9 12 18 24

MICRO Trike XL Aqua

Первоначальная цена составляла 18600,00 ₽.Текущая цена: 13950,00 ₽.

MICRO Gloves Unicorn MCAC4834 Multi-Color

Первоначальная цена составляла 3570,00 ₽.Текущая цена: 2679,00 ₽.

MICRO Micro Bell Scootersaurus Sky Blue

Первоначальная цена составляла 1995,00 ₽.Текущая цена: 1497,00 ₽.

MICRO Micro Bell Monsters Imperial Red

Первоначальная цена составляла 1995,00 ₽.Текущая цена: 1497,00 ₽.

MICRO Pad Monster S

Первоначальная цена составляла 5970,00 ₽.Текущая цена: 4479,00 ₽.

MICRO Scooter Mini Deluxe LED MCMMD142 Blue

Первоначальная цена составляла 17970,00 ₽.Текущая цена: 13479,00 ₽.

MICRO Scooter Mini Deluxe LED MCMMD053 Yellow

Первоначальная цена составляла 17970,00 ₽.Текущая цена: 13479,00 ₽.

MICRO Scooter Mini Deluxe LED MCMMD141 Purple

Первоначальная цена составляла 17970,00 ₽.Текущая цена: 13479,00 ₽.

MICRO Scooter Mini Micro Deluxe LED Sky Blue

Первоначальная цена составляла 17970,00 ₽.Текущая цена: 13479,00 ₽.

MICRO Scooter Mini Deluxe LED MCMMD051 Green

Первоначальная цена составляла 17970,00 ₽.Текущая цена: 13479,00 ₽.

MICRO Micro Speed Dolphin Gray

Первоначальная цена составляла 29700,00 ₽.Текущая цена: 22275,00 ₽.

MICRO BMW City Scooter MCSA0159 Black

Первоначальная цена составляла 47700,00 ₽.Текущая цена: 35775,00 ₽.

MICRO Micro Rocket Sky Blue

Первоначальная цена составляла 29700,00 ₽.Текущая цена: 22275,00 ₽.

MICRO Helmet Unicorn MCAC2103BX Multi-Color Size M

Первоначальная цена составляла 9900,00 ₽.Текущая цена: 7425,00 ₽.

MICRO Scooter Sprite LED MCSA0226 Pink

Первоначальная цена составляла 19800,00 ₽.Текущая цена: 14850,00 ₽.

MICRO Heltmet Floral Purple size S Violet

Первоначальная цена составляла 9900,00 ₽.Текущая цена: 7425,00 ₽.

MICRO Light Deluxe Dark MCAC4135 Deep Pink

Первоначальная цена составляла 1380,00 ₽.Текущая цена: 1035,00 ₽.

MICRO Helmet 3D Monsters MCAC2118BX Multi-Color Size M

Первоначальная цена составляла 11700,00 ₽.Текущая цена: 8775,00 ₽.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.