PLAYGO
Показать 9 12 18 24

PLAYGO GIRAFFE ACTIVITY BUDDY

Первоначальная цена составляла 885,00 ₽.Текущая цена: 798,00 ₽.

PLAYGO 1340 CATERPILLAR KEYBOARD

Первоначальная цена составляла 2250,00 ₽.Текущая цена: 1911,00 ₽.

PLAYGO Alphabet&Drawing Board

Первоначальная цена составляла 5250,00 ₽.Текущая цена: 4200,00 ₽.

PLAYGO CAKE SET (2 X 2 OZ DOUGH INCLUDED)

Первоначальная цена составляла 885,00 ₽.Текущая цена: 798,00 ₽.

PLAYGO CURIOUS TIGER RATTLE

Первоначальная цена составляла 885,00 ₽.Текущая цена: 798,00 ₽.

PLAYGO FARMHOUSE BLOCK PUZZLE

Первоначальная цена составляла 1185,00 ₽.Текущая цена: 1068,00 ₽.

PLAYGO DISCOVER & SENSE STATION

Первоначальная цена составляла 1185,00 ₽.Текущая цена: 1068,00 ₽.

PLAYGO SCREW-A-PUZZLE BUILDING KIT — OVER 64 PCS

Первоначальная цена составляла 1485,00 ₽.Текущая цена: 1338,00 ₽.

PLAYGO ICE CREAM PARLOR

Первоначальная цена составляла 2385,00 ₽.Текущая цена: 2148,00 ₽.

PLAYGO SQUEEZE ME ANIMAL SHAPES

Первоначальная цена составляла 360,00 ₽.Текущая цена: 324,00 ₽.

PLAYGO LIGHT UP PUPPY GUITAR

Первоначальная цена составляла 3750,00 ₽.Текущая цена: 3375,00 ₽.

PLAYGO FRUIT BASKET

Первоначальная цена составляла 1050,00 ₽.Текущая цена: 945,00 ₽.

PLAYGO STACK & PLAY RAINBOW CLOUD

Первоначальная цена составляла 2250,00 ₽.Текущая цена: 2025,00 ₽.

PLAYGO TALKING ANIMALS TRAIN

Первоначальная цена составляла 2850,00 ₽.Текущая цена: 2565,00 ₽.

PLAYGO VEGGIE BASKET

Первоначальная цена составляла 1050,00 ₽.Текущая цена: 945,00 ₽.

PLAYGO DRAW AND SWIPE BOARD

Первоначальная цена составляла 750,00 ₽.Текущая цена: 675,00 ₽.

PLAYGO SHAKE, STACK & LEARN COMBO

Первоначальная цена составляла 1650,00 ₽.Текущая цена: 1485,00 ₽.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.