KALOO
Показать 9 12 18 24

KALOO IMAGINE CHUBBY RABBIT PINK — SMALL

Первоначальная цена составляла 7040,00 ₽.Текущая цена: 5632,00 ₽.

KALOO PLUME PINK BEAR DOUDOU

Первоначальная цена составляла 5390,00 ₽.Текущая цена: 4312,00 ₽.

KALOO PERLE DOUDOU KNOTS RABBIT BLUE

Первоначальная цена составляла 5390,00 ₽.Текущая цена: 4312,00 ₽.

KALOO PERLE DOUDOU KNOTS RABBIT CREAM

Первоначальная цена составляла 5390,00 ₽.Текущая цена: 4312,00 ₽.

KALOO PERLE LARGE CHUBBY BEAR CREAM

Первоначальная цена составляла 10890,00 ₽.Текущая цена: 8712,00 ₽.

KALOO PERLE LARGE CHUBBY BEAR BLUE

Первоначальная цена составляла 10890,00 ₽.Текущая цена: 8690,00 ₽.

KALOO PERLE LARGE CHUBBY BEAR PINK

Первоначальная цена составляла 10890,00 ₽.Текущая цена: 8690,00 ₽.

KALOO PERLE SMALL CHUBBY BEAR BLUE

Первоначальная цена составляла 7040,00 ₽.Текущая цена: 5500,00 ₽.

KALOO IMAGINE CHUBBY BEAR AQUA — SMALL

Первоначальная цена составляла 7040,00 ₽.Текущая цена: 5500,00 ₽.

KALOO PERLE SMALL CHUBBY RABBIT CREAM

Первоначальная цена составляла 7040,00 ₽.Текущая цена: 5500,00 ₽.

KALOO IMAGINE CHUBBY RABBIT CREAM — SMALL

Первоначальная цена составляла 7040,00 ₽.Текущая цена: 5500,00 ₽.

KALOO PERLE SMALL CHUBBY BEAR CREAM

Первоначальная цена составляла 7040,00 ₽.Текущая цена: 5500,00 ₽.

KALOO PLUME MEDIUM CHUBBY PINK BEAR

Первоначальная цена составляла 9240,00 ₽.Текущая цена: 6490,00 ₽.

KALOO PLUME MEDIUM CHUBBY BLUE BEAR

Первоначальная цена составляла 9240,00 ₽.Текущая цена: 6490,00 ₽.

KALOO PLUME MEDIUM CHUBBY AQUA RABBIT

Первоначальная цена составляла 9240,00 ₽.Текущая цена: 6490,00 ₽.

KALOO PERLE MEDIUM CHUBBY RABBIT PINK

Первоначальная цена составляла 9240,00 ₽.Текущая цена: 6490,00 ₽.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.