CHICCO
Показать 9 12 18 24

CHICCO High Chair Polly Black

Первоначальная цена составляла 32985,00 ₽.Текущая цена: 26388,00 ₽.

CHICCO Highchair Polly Armonia Greenery Multi-Color

Первоначальная цена составляла 35985,00 ₽.Текущая цена: 28788,00 ₽.

CHICCO Pocket Snack Booster Seat Sage

Первоначальная цена составляла 8085,00 ₽.Текущая цена: 6468,00 ₽.

CHICCO Baby Cradle Next2me Forever Co Sleeping Ash Grey

Первоначальная цена составляла 89985,00 ₽.Текущая цена: 71988,00 ₽.

CHICCO Baby Carrier Hip Seat Pirate Black

Первоначальная цена составляла 19485,00 ₽.Текущая цена: 15588,00 ₽.

CHICCO Nail Clipper for Children Short-tip Green

Первоначальная цена составляла 1185,00 ₽.Текущая цена: 948,00 ₽.

CHICCO Barrier For Bed 135 cm Natural

Первоначальная цена составляла 11985,00 ₽.Текущая цена: 9588,00 ₽.

CHICCO Baby Stroller Goody Xplus Pearl Grey

Первоначальная цена составляла 62985,00 ₽.Текущая цена: 50388,00 ₽.

CHICCO Stroller Goody Primo Bronze

Первоначальная цена составляла 74985,00 ₽.Текущая цена: 59988,00 ₽.

CHICCO Corso Primo Cleartex TS Stroller Set CH420870103500 Aspen

Первоначальная цена составляла 164985,00 ₽.Текущая цена: 131988,00 ₽.

CHICCO Stroller Bellagio Black

Первоначальная цена составляла 83985,00 ₽.Текущая цена: 67188,00 ₽.

CHICCO Stroller Urbino Black

Первоначальная цена составляла 26985,00 ₽.Текущая цена: 21588,00 ₽.

CHICCO We Stroller — Cool Grey CH420798851900 COOL GREY

Первоначальная цена составляла 59985,00 ₽.Текущая цена: 41991,00 ₽.

CHICCO Veranda Corso Le Travel System CH420795632200 Grey

Первоначальная цена составляла 149985,00 ₽.Текущая цена: 89991,00 ₽.

CHICCO Mysa Stroller Glam Dew

Первоначальная цена составляла 116985,00 ₽.Текущая цена: 58494,00 ₽.

CHICCO Baby Strollers Bravo Primo Trio

Первоначальная цена составляла 146985,00 ₽.Текущая цена: 73494,00 ₽.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.