GUESS
Показать 9 12 18 24

GUESS Kids Boys Front print T-shirt 3-6 yrs — White

Первоначальная цена составляла 7095,00 ₽.Текущая цена: 3547,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Boys Striped sweatshirt 7-14 yrs — Green

Первоначальная цена составляла 13145,00 ₽.Текущая цена: 6572,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Boys Printed T-shirt 3-6 yrs — White

Первоначальная цена составляла 8745,00 ₽.Текущая цена: 4372,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Boys Front print T-shirt 3-6 yrs — Red

Первоначальная цена составляла 7095,00 ₽.Текущая цена: 3547,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Boys Sweater 7-14 yrs — Blue

Первоначальная цена составляла 12045,00 ₽.Текущая цена: 6022,50 ₽.

GUESS Kids Boys Eco Bear Logo Tee 3-6 yrs — Pink

Первоначальная цена составляла 7095,00 ₽.Текущая цена: 3547,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Boys Eco Bear Logo Tee 3-6 yrs — Navy

Первоначальная цена составляла 7095,00 ₽.Текущая цена: 3547,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS KIDS BOY SET — BLUE

Первоначальная цена составляла 18095,00 ₽.Текущая цена: 5428,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Girl T-shirt for girls 3-6 yrs — Orange

Первоначальная цена составляла 7095,00 ₽.Текущая цена: 3547,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Girl All over print T-shirt 3-6 yrs — Pink

Первоначальная цена составляла 8745,00 ₽.Текущая цена: 4372,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Girl Blouse For Girls Tee 3-6 yrs — Pink

Первоначальная цена составляла 8745,00 ₽.Текущая цена: 4372,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Girl T-shirt for girls 3-6 yrs — White

Первоначальная цена составляла 7095,00 ₽.Текущая цена: 3547,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Girl Stretch straight jeans 7-14 yrs — Denim

Первоначальная цена составляла 18095,00 ₽.Текущая цена: 9047,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Girl Floral emboridery denim dress 3-6 yrs — Blue

Первоначальная цена составляла 18095,00 ₽.Текущая цена: 9047,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

GUESS Kids Girl Palazzo jeans 7-14 yrs — Denim

Первоначальная цена составляла 18095,00 ₽.Текущая цена: 9047,50 ₽.
Выберите параметры Этот товар имеет несколько вариаций. Опции можно выбрать на странице товара.

Online store of household appliances and electronics

Then the question arises: where’s the content? Not there yet? That’s not so bad, there’s dummy copy to the rescue. But worse, what if the fish doesn’t fit in the can, the foot’s to big for the boot? Or to small? To short sentences, to many headings, images too large for the proposed design, or too small, or they fit in but it looks iffy for reasons.

A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required. It’s content strategy gone awry right from the start. If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader.